ساختار سازمانی سیکا غیر متمرکز است و تیمهای مدیریتی در مناطق و شعبه های داخلی نقش اصلی را ایفا میکنند این شرکت مشتری مدار است و ساختار مدیریت مسطح و سنتی دارد.
سیکا فعالیتهای جهانی خود را با توجه به کشورهایی انجام میدهد که به مناطق مختلف با وظایف مدیریتی در مرزهای مشخص دسته بندی شدهاند.
تقسیم بندی منطقهای سیکا بر اساس مناطق اقتصادی مشابه و ساختارهای زنجیره تأمین انجام میشود. مسئولیت هدایت کلان باعث مدیریت یکپارچه از تولید تا فروش میشود. بخش فروش سیکا به هفت بازار هدف توجه دارد: افزودنی های بتن، آببندی، پوشش بام، کفپوش های صنعتی، چسب ها و درزگیرها، تعمیر، ترمیم و مقاوم سازی و صنعت. این توزیع بازار به سیکا این امکان را میدهد تا تمرکز بیشتری بر مشتری داشته، پشتیبانی فنی خود را بهینه کند و فعالیتهای تحقیق و توسعه خود را بر نیازهای بازار متمرکز کند.
مدیریت یکپارچه، سلسله مراتب مسطح
ما برای توسعه شرکت، چشمانداز بلند مدت را در نظر میگیریم. رابطه ما با مشتریان، کارکنان و سایر افراد ذینفع بر اساس احترام و مسئولیتپذیری شکل میگیرد. سیکا با تمرکزی قوی بر ایمنی، کیفیت، حفاظت از محیط زیست، برخورد منصفانه، مسئولیت اجتماعی، رشد پایدار و ارزش آفرینی به فعالیت خود ادامه میدهد.